توسعه راهکارهای هوشمند امین

شرکت دانش‌بنیان توسعه راهکارهای هوشمند امین (سهامی خاص) که در مرداد ماه سال ۱۳۹۵ تاسیس شده است در با طراحی و تولید محصول و توسعه نرم‌افزار ویژه کودک و نوجوان فضای مجازی پاک و امنی را برای کودکان و نوجوان ایرانی فراهم کرده است. تبلت کودک و نوجوان نارتب با امکان مدیریت توسط والدین و سامانه نرم‌افزاری موزاییک در زمره محصولات این شرکت هستند.

این شرکت با انجام فعالیت‌های تخصصی و نوآورانه در حوزه طراحی و تولید نرم‌افزار مدیریت موبایل و تبلت (سیستم‌عامل سفارشی‌سازی شده اندروید) در مهر ماه سال ۱۳۹۶، گواهینامه شرکت دانش‌بنیان را از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دریافت کرد و خط تولید تبلت و گوشی تلفن همراه کودک و نوجوان نارتب را آبان ماه سال ۱۳۹۶ با حضور وزیر ارتباطات در خرمشهر و کارخانه سپهبد، پیشرفته‌ترین خط تولید تلفن همراه و تجهیزات هوشمند را سال ۱۳۹۹ در مراغه راه‌اندازی کرد.

شرکت توسعه راهکارهای هوشمند امین با ارائه محصول نوآورانه نارتب، مقام نخست محصول فناوری اطلاعات را در ششمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات بدست آورد و برنده تندیس فاب طلایی شد. نارتب همچنین در نخستین همایش برند ناب ایرانی به‌عنوان محصول دانش‌بنیان و نوآور در زمینه فن‌آوری اطلاعات معرفی شد و تندیس و دیپلم افتخار این همایش را کسب کرد.

این شرکت با بهره‌مندی از دانش و مهارت کارشناسان بومی و پیوند فراگیر با تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان داخلی و همچنین بهره‌گیری از تجربه‌های جهانی تلاش می‌کند، محصول با کیفیت و قیمت مناسب به مخاطبان خود ارائه کند نارتب و موزاییک محصولات راهبردی شرکت توسعه راهکارهای هوشمند امین به‌شمار می آیند.

تبلت کودک و نوجوان نارتب، تبلتی است که ضمن داشتن تمامی امکانات یک تبلت عادی به والدین امکان مدیریت دسترسی فرزندان به اینترنت و نرم‌افزارها را می‌دهد و همچنین والدین به راحتی می‌توانند زمان استفاده فرزندان از تبلت را نیز مدیریت کنند.

موزاییک یک سامانه کمک آموزشی مبتنی بر اینترنت (نرم‌افزار و اپلیکیشن) است که برای معلمان و دانش‌آموزان طراحی و پیاده سازی شده است.

با این سامانه، آموزگاران به راحتی می‌توانند مطالب آموزشی و محتوای درسی خود را با استفاده از ابزارها و محتواهای آموزشی، غنی‌سازی و در تخته‌های هوشمند کلاس و یا تبلت دانش‌آموزان ارائه کنند.

ورود به سایت