پویانمایی‌های سیما و سرویس‌های آنلاین پخش ویدئو زیر ذره‌بین چی‌خوبه

علیرضا گودرزی فراهانی از مدیران سامانه «چی‌خوبه» انارستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس از تحلیل و رده‌بندی بیش از ۷۵۰ پویانمایی سینمایی و بیش از ۱۵۰۰ قسمت سریال پویانمایی که در زمره پربازدیدترین پویانمایی‌های صدا و سیما و سرویس‌های پخش آنلاین ویدئو نظیر فیلیمو، دیجیتون، نماوا و… هستند، در سامانه چی‌خوبه خبرداد.


گودرزی فراهانی چی‌خوبه را پاسخگوی پدران و مادرانی دانست که در حوزه فیلم ‌و کارتون (انیمیشن) به دنبال گزینه‌های مناسب برای فرزندان خود هستند.

وی افزود: این سامانه با توجه به گرایش‌های خاص کودکان و نوجوانان در گروه‌های سنی مختلف و متناسب با جنسیت‌ آنها به پایش، گزینش و دسته‌بندی این زمینه‌های موضوعی می‌پردازد تا بهترین سرگرمی‌های سازنده و جذاب را برای رشد و شکوفایی خلاقیت کودکان و نوجوانان شناسایی و معرفی کند

گودرزی گفت: تاکنون بیش از ۷۵۰ پویانمایی سینمایی و بیش از ۱۵۰۰ قسمت سریال پویانمایی که در زمره پربازدیدترین پویانمایی‌های صدا و سیما و سرویس‌های پخش آنلاین ویدئو نظیر فیلیمو، دیجیتون، نماوا و… هستند، در این سامانه تحلیل و رده‌بندی سنی شده‌‌اند.

وی افزود: شبکه پویا و نهال که شبکه‌ تخصصی کودکان هستند، از «چی‌خوبه» به‌عنوان مرجع تحلیل و دسته‌بندی انیمیشن‌ها بهره‌می‌گیرند.

گودرزی در پایان، با تاکید بر رایگان بودن استفاده از «چی خوبه»، ابراز داشت: چی خوبه افزون بر پویانمایی بزودی تحلیل دیگر انواع محتوای کودک را هم در دستور کار قرار می دهد.