درباره سیم کارت انارستان

همه چیز درباره سیم‌کارت کودک و نوجوان انارستان

گزارش تجارت نیوز درباره سیم کارت انارستان

تجارت نیوز: فضای مجازی برای آموزش و پرورش فرزندان امکانات خوبی دارد اما مانند تمام پدیده‌های مفید اگر هوشیارانه از آن استفاده نشود با آسیب‌هایی همراه است. از همین رو بهره‌گیری ایمن و مفید از فضای‌مجازی یکی از دغدغه‌های مهم پدران و مادران امروزی است. بسیاری از کشورها با بکارگیری ابزارهای مختلف، اینترنت کودک و نوجوان را از اینترنت بزرگسالان جدا کرده‌اند، سیم‌‌کارت‌های کودک و نوجوان یکی از ابزارهای مناسب برای این کار است.

سیم‌کارت کودک و نوجوان انارستان همان امکانات سیم‌کارت‌های عادی را دارد، افزون بر آن اینترنت آن دوستدار کودک است و بسته‌های آن هم ارزان‌تر است. بطورکلی بسته‌های مکالمه و اینترنت سیم کارت انارستان تا ۳۵ درصد ارزان‌تر از تعرفه‌های عادی است.

ویژگی دیگر سیم کارت انارستان محتوای ویژه آموزشی و سرگرمی ویژه کودکان و نوجوانان است. انارستان تخفیف‌‌های ویژه‌ای هم برای خرید محصولات مختلف به کاربران سیم‌کارت‌ انارستان ارائه کرده است.

اینترنت سیم کارت انارستان

سیم‌کارت انارستان تمام امکانات مکالمه، پیامک و اینترنت پُرسرعت نسل چهار و نیم سیم‌کارت‌های همراه اول را دارد و چون این سیم کارت ویژه کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۸ ساله است، اینترنت آن دوستدار کودک است، یعنی کودکان و نوجوانان با اینترنت این سیم کارت تنها امکان دسترسی به فهرست سایت‌های گزینش شده‌ی مناسب کودکان و نوجوانان را دارند. کارشناسان انارستان مانند سیستم‌های مشابه در سراسر دنیا به‌صورت دوره‌ای وب‌سایت‌ها را بررسی می‌کنند و فهرست سپید (وایت لیست) را بروز رسانی می‌کنند.

نشانی‌هایی که کاربران سیم کارت انارستان قصد مراجعه به آنها را داشته‌اند، در سیستم ثبت می‌شود و گزارشی از ذائقه و رتبه‌بندی در خواست کاربران دریافت می‌کنیم. کارشناسان این درخواست‌ها را بررسی می‌کنند و بدین ترتیب سایت‌هایی که به تشخیص آنها برای کاربر کودک و نوجوان مناسب باشند، به فهرست سپید افزوده می‌شوند.

همچنین در سایت انارستان هم یک صفحه‌ای هست که کاربران می‌توانند نشانی‌ سایت‌های مورد نظر را در یک فرم وارد کنند تا پس از بررسی کارشناسان به فهرست سپید افزوده بشوند.

اینترنت رایگان و بسته خوش آمد

هر سیم کارت انارستان، ۶۳ گیگا بایت اینترنت ۹ماهه (هر ماه ۷روز ۷ گیگ رایگان) دارد، افزون بر آن با اولین خرید شارژ به میزان دلخواه (حداقل ۱۰۰۰ تومان) یک بسته خوش آمد شامل ۳ گیگ اینترنت ۱۰۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه و ۱۰۰ عدد پیامک داخل شبکه با مهلت استفاده یک ماهه فعال می‌شود.

چگونه سیم کارت دانش آموزی انارستان را تهیه کنیم؟

برای دریافت سیم کارت انارستان لازم نیست مبلغی پرداخت بشود. امکان سفارش آنلاین سیم کارت‌ انارستان روی سایت فروشگاه همراه اول وجود دارد. تمامی دفاتر همراه ‌اول در سراسر کشور هم سیم کارت انارستان را بصورت رایگان به والدین ارائه می‌‌دهند، برای فعالسازی آن کافی است پدر یا مادر شناسنامه خود و کارت‌ملی فرزند را همراه داشته باشند. با پیامک کردن ۲۲۰ به ۳۰۰۰۶۸۶۰ والدین گام به گام برای دریافت سیم کارت انارستان راهنمایی می‌شوند.

این سیم کارت تا ۱۸ سالگی به نام یکی از والدین است و هر فرد تنها مجاز به ثبت‌نام یک عدد سیم کارت انارستان است.

محتوای ویژه سیم کارت انارستان

زیست بوم دوستدار کودک انارستان برای پاسخگویی به دغدغه تربیتی والدین و نیازهای فرزندان در فضای مجازی راه‌اندازی شده است که سیم‌کارت انارستان یکی از محصولات آن است. به جز سیم کارت، تبلت کودک و نوجوان نارتب با امکان مدیریت تبلت توسط والدین، سامانه تحلیل و دسته‌بندی محتوای انارستان به‌نام چی‌خوبه، استدیو بازی‌سازی شاه‌غول که بازی‌موبایلی تولید می‌کند و استدیو تولید پویانمایی انارستان همگی در زمره محصولات و خدمات زیست بوم انارستان هستند.

انارستان یک تجمیع‌کننده محتوا است، بنابراین جدای از تولید و دسته‌بندی محتوا، تلاش از ظرفیت تولیدکنندگان محتوای کودک و نوجوان بهره می‌گیرد. محتواها و تخفیف‌ها روی صفحه پیشنهاد ویژه سایت انارستان معرفی شده‌اند.

روش‌های شارژ و کدهای دستوری سیم کارت انارستان

برای خرید بسته اینترنت انارستان نخست باید سیم کارت شارژ بشود و سپس برای خرید بسته اقدام کنید. برای شارژکردن سیم کارت انارستان راه‌های مختلفی هست:

کدهای دستوری #۱*، #۷*، #۵۰۰*

اپلیکیشن همراه من، سایت همراه اول

اپلیکیشن ستاره پونصد

همه درگاه‌‌هایی شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول

با این روش‌ها هم خود فرزند می‌تواند سیم کارت را شارژ کنند و هم پدر و مادر براحتی و حتی بدون دسترسی به سیم‌کارت فرزند، فقط با یکی از روش‌های بالا شماره سیم کارت را وارد و آن را به میزان دلخواه شارژ کنند.

برای دریافت بسته‌های اینترنت انارستان هم از کد ‌دستوری #66*100* استفاده می‌شود.

 

منبع: تجارت نیوز